Περιγραφή:
Η εταιρία Συμβούλων UPGRADE για λογαριασμό πελάτη της, μια ταχέως αναπτυσσόμενη εταιρεία επεξεργασίας ξυλείας, εισαγωγής και εμπορίας εξαρτημάτων επίπλων και αξεσουάρ, αναζητά (1) ένα άτομο για τη στελέχωση της παρακάτω θέσης:
Οικονομικός Διευθυντής (Έδρα: Θεσσαλονίκη)
Κωδικός Θέσης: CFO0725
Αρμοδιότητες:
- Παρακολούθηση της οικονομικής κατάστασης της εταιρείας και έγκαιρη ανάληψη ενεργειών για την αποφυγή αποκλίσεων ή δυσλειτουργιών.
- Παρακολούθηση και έλεγχος όλων των στοιχείων κόστους της εταιρείας, το σταθερό και το μεταβλητό κόστος και τις αποκλίσεις από τον προϋπολογισμό πωλήσεων και εξόδων της εταιρείας
- Διασφάλιση τήρησης της νομοθεσίας και των κανονισμών στον τομέα των χρηματοοικονομικών
- Επίβλεψη όλων των ενεργειών ελέγχου και εσωτερικού ελέγχου
- Προετοιμασία έγκαιρων και λεπτομερών εκθέσεων οικονομικών επιδόσεων εσόδων και εξόδων σε τριμηνιαία και ετήσια βάση
- Παρακολούθηση των ταμειακών ροών, της εξέλιξης των αποτελεσμάτων και των βασικών στοιχείων οικονομικής θέσης σε μηνιαία βάση
- Διαμόρφωση, επίβλεψη και αξιολόγηση των χρηματοοικονομικών διαδικασιών και αναφορών.
- Ικανότητα ανάλυσης, ερμηνείας και κατά περίπτωση σύνταξης οικονομικών καταστάσεων, όπως ισοζύγια, ισολογισμός, κατάσταση αποτελεσμάτων χρήσεως, προσάρτημα.
- Συμμετοχή στη διαμόρφωση της τιμολογιακής και πιστωτικής πολιτικής της εταιρείας, σε συνεργασία με τις εμπορικές και διοικητικές διευθύνσεις, βάσει ανάλυσης μικτού κέρδους και κόστους προϊόντων.
- Εισήγηση στρατηγικών αποφάσεων προς τη διοίκηση βάσει ανάλυσης δεδομένων και προβλέψεων
- Συμμόρφωση με το εταιρικό και χρηματοοικονομικό δίκαιο και τις εσωτερικές πολιτικές
- Συμμετοχή στον συντονισμό της οικονομικής λειτουργίας και στην καθοδήγηση των σχετικών ρόλων, ανάλογα με τη δομή της εταιρείας.
- Συντονισμός συνεργασιών με τράπεζες, εξωτερικούς ελεγκτές και λοιπούς οικονομικούς φορείς.
Απαραίτητα Προσόντα:
- Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ Λογιστικής ή Οικονομικής κατεύθυνσης
- Προϋπηρεσία τουλάχιστον 5 ετών σε συναφή θέση
- Άριστη γνώση των Ελληνικών Λογιστικών Προτύπων (ΕΛΠ), καθώς και της φορολογικής και ασφαλιστικής νομοθεσίας
- Άριστη γνώση του πλήρους φάσματος λογιστικών και φορολογικών εργασιών
- Δικαίωμα υπογραφής ισολογισμού Α’ τάξης
- Άριστη ικανότητα διαχείρισης και αξιοποίησης ERP συστημάτων σε λογιστικές και χρηματοοικονομικές διαδικασίες
- Άριστη χρήση Η/Υ (MS Office & Outlook)
- Άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας (γραπτός και προφορικός λόγος)
- Εξαιρετικές οργανωτικές, διοικητικές και επικοινωνιακές δεξιότητες
Επιθυμητά Προσόντα:
- Ομαδικότητα και συνεργασία
- Επαγγελματισμός και συνέπεια
- Αναλυτική σκέψη, ακρίβεια και προσοχή στη λεπτομέρεια
- Εμπιστευτικότητα, δυναμισμός και ακεραιότητα
Παροχές:
- Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών & παροχών
- Ένα ιδιαίτερα σύγχρονο και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας
Για τυχόν απορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε στο τηλέφωνο: 2311 24 11 36
Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι να υποβάλλουν το βιογραφικό τους σημείωμα, αναγράφοντας απαραίτητα τον κωδικό θέσης, στη διεύθυνση: hr@upgrade.edu.gr
Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές.