• +30 2311 2023 75
+30 2311 2411 36
info@upgrade.edu.gr
Title Image

General Manager (Ηράκλειο Κρήτης)

Περιγραφή:

Η εταιρία Συμβούλων UPGRADE για λογαριασμό πελάτη της, Boutique Hotel 5* adults-only, αναζητά (1) ένα άτομο για τη στελέχωση της παρακάτω θέσης:

General Manager

Κωδικός Θέσης: GNRM1021

Απαραίτητα προσόντα:

  • Πτυχίο τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στα Τουριστικά/Φιλοξενία ή στη Διοίκηση Επιχειρήσεων ή σε παρεμφερή κλάδο
  • 10 – 15 έτη προϋπηρεσίας στον κλάδο της φιλοξενίας, με σημαντική εμπειρία σε διεθνή και πολυτελή περιβάλλοντα
  • Αποδεδειγμένη σχετική εργασιακή εμπειρία τουλάχιστον 5 ετών σε θέση General Manager
  • Άριστη γνώση αγγλικών
  • Άριστη γνώση χειρισμού Η/Υ σε περιβάλλον Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • Ακεραιότητα, αξιοπιστία και ακρίβεια στις αναφορές του/της
  • Σημαντική εμπειρία στη διοίκηση προσωπικού
  • Ευελιξία, ικανότητα ταυτόχρονης ενασχόλησης με διαφορετικές εργασίες & επίλυσης σύνθετων προβλημάτων
  • Κατανόηση του κλάδου της φιλοξενίας εις βάθος
  • Στρατηγική σκέψη και δεξιότητες διαπραγμάτευσης υψηλού επιπέδου
  • Ικανότητα μετατροπής μιας ιδέας σε σχέδιο εργασίας και υλοποίησής του
  • Αποδεδειγμένες δεξιότητες λήψης αποφάσεων και προσαρμοστικότητα, επίλυση των καθημερινών ζητημάτων, διατήρηση των στρατηγικών στόχων
  • Δεξιότητες ανάπτυξης ομαδικού πνεύματος, ηγεσίας και καθιέρωση ενθαρρυντικού εργασιακού περιβάλλοντος
  • Αποτελεσματική επικοινωνία, ικανότητα επίλυσης αντιπαραθέσεων, αποφασιστικότητα, προσήλωση στους εταιρικούς στόχους
  • Διαθεσιμότητα για εργασία βάσει αναγκών, συμπεριλαμβανομένων Σαββατοκύριακων, αργιών και διανυκτερεύσεων

Επιθυμητά προσόντα:

  • Μεταπτυχιακό ή MBA
  • Εμπειρία επιχειρήσεων σε διεθνές επίπεδo

Αρμοδιότητες:

  • Επίβλεψη των καθημερινών λειτουργιών σύμφωνα με το Οργανωτικό Διάγραμμα
  • Πραγματοποίηση τακτικών ενημερώσεων και συναντήσεων με τους προϊσταμένους των τμημάτων για τον έλεγχο των επιδόσεων και υλοποίηση προτάσεων τυχόν διορθωτικών ενεργειών
  • Ηγεσία όλων των βασικών θεμάτων ιδιοκτησίας, συμπεριλαμβανομένων κεφαλαιουχικών έργων, εξυπηρέτησης πελατών και ανακαίνισης
  • Διαχείριση παραπόνων και επίβλεψη των διαδικασιών ανάκαμψης
  • Διασφάλιση μηνιαίων οικονομικών αποτελεσμάτων για τους τομείς Δωματίων, Τροφίμων και Ποτών, ότι είναι ακριβή
  • Υπεύθυνος για την υλοποίηση του ετήσιου προϋπολογισμού λειτουργιών, μάρκετινγκ & πωλήσεων του ξενοδοχείου
  • Σύνταξη, σε συνεργασία με εταιρεία συμβούλων, διαφόρων εκθέσεων για τους ιδιοκτήτες και τους μετόχους
  • Παροχή βοήθειας στην διαδικασία απόκτησης λειτουργικών προμηθειών και εξοπλισμού και στη σύναψη συμβάσεων με τρίτους προμηθευτές για βασικό εξοπλισμό και υπηρεσίες
  • Διαχείριση εταιρικών πελατών και συμβολή στη απόκτηση νέων πελατών σε συνεργασία με την ομάδα πωλήσεων, όποτε απαιτείται
  • Υπεύθυνος λήψης αποφάσεων για την πρόσληψη προσωπικού και παρακολούθηση των διαδικασιών ανθρώπινου δυναμικού
  • Υλοποίηση εσωτερικών ενεργειών μάρκετινγκ και δημοσίων σχέσεων
  • Ανάπτυξη δράσεων βελτίωσης και μείωσης κόστους
  • Βαθιά κατανόηση των δηλώσεων P&L και ικανότητα αντίδρασης με δραστικές στρατηγικές
  • Εξασφάλιση της πλήρους συμμόρφωσης με τους ελέγχους λειτουργίας του ξενοδοχείου, τα SOP και τις προδιαγραφές της εταιρείας
  • Υπεύθυνος για ελέγχους, νομιμοποιήσεις, νομοθεσία για την Υγιεινή και την Ασφάλεια στην Εργασία, τον GDPR, τους κανονισμούς πυρκαγιάς και άλλες νομικές απαιτήσεις
  • Υπεύθυνος για την επίβλεψη και την ετήσια πιστοποίηση των συστημάτων ποιότητας της εταιρείας (ISO 9001, ISO 14001, ISO 22000, Green Key, Greek Breakfast, Covid Shield)

Παροχές:

Η εταιρεία προσφέρει:

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
  • Κινητό τηλέφωνο & laptop
  • Προοπτικές εξέλιξης μέσα σε ένα απαιτητικό εργασιακό περιβάλλον
  • Καθημερινά γεύματα και διαμονή