Περιγραφή:
Η εταιρία Συμβούλων UPGRADE για λογαριασμό πελάτη της, Boutique Hotel 5* adults-only, αναζητά (1) ένα άτομο για τη στελέχωση της παρακάτω θέσης:
General Manager
Κωδικός Θέσης: GNRM1021
Απαραίτητα προσόντα:
- Πτυχίο τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στα Τουριστικά/Φιλοξενία ή στη Διοίκηση Επιχειρήσεων ή σε παρεμφερή κλάδο
- 10 – 15 έτη προϋπηρεσίας στον κλάδο της φιλοξενίας, με σημαντική εμπειρία σε διεθνή και πολυτελή περιβάλλοντα
- Αποδεδειγμένη σχετική εργασιακή εμπειρία τουλάχιστον 5 ετών σε θέση General Manager
- Άριστη γνώση αγγλικών
- Άριστη γνώση χειρισμού Η/Υ σε περιβάλλον Office (Word, Excel, PowerPoint)
- Ακεραιότητα, αξιοπιστία και ακρίβεια στις αναφορές του/της
- Σημαντική εμπειρία στη διοίκηση προσωπικού
- Ευελιξία, ικανότητα ταυτόχρονης ενασχόλησης με διαφορετικές εργασίες & επίλυσης σύνθετων προβλημάτων
- Κατανόηση του κλάδου της φιλοξενίας εις βάθος
- Στρατηγική σκέψη και δεξιότητες διαπραγμάτευσης υψηλού επιπέδου
- Ικανότητα μετατροπής μιας ιδέας σε σχέδιο εργασίας και υλοποίησής του
- Αποδεδειγμένες δεξιότητες λήψης αποφάσεων και προσαρμοστικότητα, επίλυση των καθημερινών ζητημάτων, διατήρηση των στρατηγικών στόχων
- Δεξιότητες ανάπτυξης ομαδικού πνεύματος, ηγεσίας και καθιέρωση ενθαρρυντικού εργασιακού περιβάλλοντος
- Αποτελεσματική επικοινωνία, ικανότητα επίλυσης αντιπαραθέσεων, αποφασιστικότητα, προσήλωση στους εταιρικούς στόχους
- Διαθεσιμότητα για εργασία βάσει αναγκών, συμπεριλαμβανομένων Σαββατοκύριακων, αργιών και διανυκτερεύσεων
Επιθυμητά προσόντα:
- Μεταπτυχιακό ή MBA
- Εμπειρία επιχειρήσεων σε διεθνές επίπεδo
Αρμοδιότητες:
- Επίβλεψη των καθημερινών λειτουργιών σύμφωνα με το Οργανωτικό Διάγραμμα
- Πραγματοποίηση τακτικών ενημερώσεων και συναντήσεων με τους προϊσταμένους των τμημάτων για τον έλεγχο των επιδόσεων και υλοποίηση προτάσεων τυχόν διορθωτικών ενεργειών
- Ηγεσία όλων των βασικών θεμάτων ιδιοκτησίας, συμπεριλαμβανομένων κεφαλαιουχικών έργων, εξυπηρέτησης πελατών και ανακαίνισης
- Διαχείριση παραπόνων και επίβλεψη των διαδικασιών ανάκαμψης
- Διασφάλιση μηνιαίων οικονομικών αποτελεσμάτων για τους τομείς Δωματίων, Τροφίμων και Ποτών, ότι είναι ακριβή
- Υπεύθυνος για την υλοποίηση του ετήσιου προϋπολογισμού λειτουργιών, μάρκετινγκ & πωλήσεων του ξενοδοχείου
- Σύνταξη, σε συνεργασία με εταιρεία συμβούλων, διαφόρων εκθέσεων για τους ιδιοκτήτες και τους μετόχους
- Παροχή βοήθειας στην διαδικασία απόκτησης λειτουργικών προμηθειών και εξοπλισμού και στη σύναψη συμβάσεων με τρίτους προμηθευτές για βασικό εξοπλισμό και υπηρεσίες
- Διαχείριση εταιρικών πελατών και συμβολή στη απόκτηση νέων πελατών σε συνεργασία με την ομάδα πωλήσεων, όποτε απαιτείται
- Υπεύθυνος λήψης αποφάσεων για την πρόσληψη προσωπικού και παρακολούθηση των διαδικασιών ανθρώπινου δυναμικού
- Υλοποίηση εσωτερικών ενεργειών μάρκετινγκ και δημοσίων σχέσεων
- Ανάπτυξη δράσεων βελτίωσης και μείωσης κόστους
- Βαθιά κατανόηση των δηλώσεων P&L και ικανότητα αντίδρασης με δραστικές στρατηγικές
- Εξασφάλιση της πλήρους συμμόρφωσης με τους ελέγχους λειτουργίας του ξενοδοχείου, τα SOP και τις προδιαγραφές της εταιρείας
- Υπεύθυνος για ελέγχους, νομιμοποιήσεις, νομοθεσία για την Υγιεινή και την Ασφάλεια στην Εργασία, τον GDPR, τους κανονισμούς πυρκαγιάς και άλλες νομικές απαιτήσεις
- Υπεύθυνος για την επίβλεψη και την ετήσια πιστοποίηση των συστημάτων ποιότητας της εταιρείας (ISO 9001, ISO 14001, ISO 22000, Green Key, Greek Breakfast, Covid Shield)
Παροχές:
Η εταιρεία προσφέρει:
- Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
- Κινητό τηλέφωνο & laptop
- Προοπτικές εξέλιξης μέσα σε ένα απαιτητικό εργασιακό περιβάλλον
- Καθημερινά γεύματα και διαμονή