![](https://www.upgrade.edu.gr/wp-content/uploads/2022/01/271998513_10159687617388555_8666665404307179_n.jpg)
Σεμινάριο με θέμα «Τεχνικές Εξυπηρέτησης Πελατών» στα στελέχη της εταιρείας SAFEBLOCK
Το Σάββατο, 15 Ιανουαρίου 2022, πραγματοποιήθηκε το πρώτο σεμινάριο της χρονιάς με θέμα: «ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ» για την εταιρία Safeblock και τα στελέχη της.
Πρόκειται για μια εταιρία η οποία αναζητά καθημερινά την τελειότητα και την ικανοποίηση των πελατών της. Η συνεργασία με τέτοιες εταιρίες αποτελεί για την Upgrade πρόκληση, γιατί πρέπει να αναβαθμίζουμε τα στελέχη με τα πιο σύγχρονα εργαλεία και μεθόδους.
#Upgrade #seminar #training #UnlockHumanPotential #customerexperience #customersupport #cx
![](https://www.upgrade.edu.gr/wp-content/uploads/2022/01/271893111_10159687617523555_4423018295618342280_n.jpg)
![](https://www.upgrade.edu.gr/wp-content/uploads/2022/01/272031921_10159687617443555_8111797323376766176_n.jpg)
![](https://www.upgrade.edu.gr/wp-content/uploads/2022/01/271931469_10159687617323555_6389167092059327484_n.jpg)