• +30 2311 2023 75
+30 2311 2411 36
info@upgrade.edu.gr
Title Image

Σεμινάριο Μην πουλάτε! Κάντε τους άλλους να αγοράσουν!

Σκοπός Σεμιναρίου:

Σκοπός του σεμιναρίου είναι να μπορέσουν οι συμμετέχοντες να αντιληφθούν τη σημασία του επαγγέλματος των πωλήσεων στη σημερινή πραγματικότητα, να καταλάβουν εις βάθος τη διαδικασία των πωλήσεων, να υιοθετήσουν καλές πρακτικές και μεθόδους ανάπτυξης πωλήσεων, να βελτιώσουν τις διαπραγματευτικές τους τακτικές, να αποκτήσουν μια ολοκληρωμένη άποψη για όλα τα ζητήματα που αφορούν τον τομέα των πωλήσεων.

Το σεμινάριο αυτό αποτελεί ιδανικό εργαλείο για τον επαγγελματία του χώρου των πωλήσεων, και οδηγό για όλες εκείνες τις θετικές και μεθοδικές ενέργειες που θα τους κάνει να κερδίσουν την εμπιστοσύνη των πελατών τους, ακόμα και όταν αυτοί είναι αρκετά ενημερωμένοι και απαιτητικοί. Γιατί σύμφωνα με το ομώνυμο βιβλίο “Μην πουλάτε! Kάντε τους άλλους να αγοράσουν” στο οποίο βασίζεται η μεθοδολογία του σεμιναρίου, “Η πώληση είναι μια ενεργητική και όχι παθητική διαδικασία, που απαιτεί κόπο και δημιουργικότητα”.

Μεθοδολογία

Το σεμινάριο είναι εργαστηριακό και στοχεύει στην ανάπτυξη προσωπικών ικανοτήτων μέσα από μια ολοκληρωμένη προσέγγιση των επαγγελματικών πωλήσεων προσαρμοσμένη στις επιταγές του σήμερα, με χρήσιμα εργαλεία πωλήσεων, αναλύσεις περιπτώσεων, ασκήσεις, φόρμες και παραδείγματα, που αφορούν τόσο τους συμβούλους, όσο και τους διευθυντές πωλήσεων.

Σε ποιους απευθύνεται:

Σε στελέχη και έμπειρους υπαλλήλους Οικονομικών Διευθύνσεων, σε συμβούλους, σε διευθυντές πωλήσεων και σε όσους ασχολούνται με το αντικείμενο λειτουργικά ή εποπτικά και διαθέτουν σχετική εμπειρία.

Περιεχόμενα Σεμιναρίου:

  • Ο ρόλος των πωλήσεων
  • Διαδικασία της πώλησης
  • Τύποι πώλησης
  • Καθορισμός στόχων πωλήσεων
  • Διαδικασία πειστικής πώλησης
  • Σύγχρονες μορφές πωλήσεων
  • Ικανότητες του συμβούλου πωλήσεων στην ανακάλυψη αναγκών, στην επίλυση προβλημάτων και στην παρουσίαση λύσεων
  • Σχέσεις σταθερής συνεργασίας με τους πελάτες, οι οποίες οδηγούν σε επαναλαμβανόμενες πωλήσεις και συστάσεις σε άλλους αγοραστές
  • Αγοραστικές ανάγκες και προσδοκίες του κάθε πελάτη
  • Αντιμετώπιση αντιρρήσεων των πελατών
  • Ικανότητες ευελιξίας στην εφαρμογή της πώλησης