• +30 2311 2023 75
+30 2311 2411 36
info@upgrade.edu.gr
Title Image

Εξυπηρέτηση Τουριστών

Σκοπός Σεμιναρίου:

Ο σκοπός της ενότητας είναι, η κατανόηση των βασικών αρχών και της σημασίας της ποιοτικής εξυπηρέτησης πελατών, καθώς και η απόκτηση πρακτικών ικανοτήτων στην εξυπηρέτηση και διαχείριση πελατών, με στόχο την αναβάθμιση της παροχής υπηρεσιών και της εξυπηρέτησης, σε μια ευρεία σειρά επιχειρηματικών δραστηριοτήτων.

Μεθοδολογία

Συμμετοχική διαδικασία με βιωματικές ασκήσεις και ανάλυση περιπτώσεων.

Σε ποιους απευθύνεται:

Σε όλους τους εργαζομένους στον τομέα παροχής υπηρεσιών. (πχ. Μικρές επιχειρήσεις, τύπου μίνι-μάρκετ, μεταφορικά μέσα, ταξί, πούλμαν κτλ.)

Πρόγραμμα Σεμιναρίου:

  • Βασικές αρχές στην εξυπηρέτηση και διαχείριση πελατών
  • Διαχείριση πελατειακών απαιτήσεων και αναγκών
  • Μάρκετινγκ και τακτικές αποτελεσματικής πληροφόρησης πελατών
  • Ικανότητες διαχείρισης του «δύσκολου» πελάτη και της δυσαρέσκειας του
  • Ανάπτυξη τεχνικών για την βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών
  • Επιτυχημένη διαπροσωπική επικοινωνία
  • Διαχείριση συγκρούσεων
  • Παροχή υπηρεσιών Ολικής Ποιότητας

Τμήμα:

Executives, Students, Enterprises

Θέμα:

Services