• +30 2311 2023 75
+30 2311 2411 36
info@upgrade.edu.gr
Title Image

General Manager (Αθήνα)

Περιγραφή:

Η εταιρία Συμβούλων UPGRADE για λογαριασμό πελάτη της, της εταιρίας Aegeo Spas που αποτελεί ηγέτη στο χώρο της διαχείρισης κέντρων ευεξίας (Spa Centres) εντός ξενοδοχειακών μονάδων με δραστηριότητα στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, αναζητά (1) ένα άτομο για τη στελέχωση της παρακάτω θέσης:

General Manager

Κωδικός Θέσης: GNRM1121

Απαραίτητα προσόντα:

  • Πτυχίο τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στη Διοίκηση Επιχειρήσεων, στο Marketing, στα Τουριστικά/Φιλοξενία ή σε παρεμφερή κλάδο
  • Αποδεδειγμένη σχετική εργασιακή εμπειρία τουλάχιστον 5 ετών σε θέση General Manager
  • Άριστη γνώση αγγλικών
  • Άριστη γνώση χειρισμού Η/Υ σε περιβάλλον Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • Ακεραιότητα, αξιοπιστία και ακρίβεια στις αναφορές του/της
  • Σημαντική εμπειρία στη διοίκηση προσωπικού
  • Ευελιξία, ικανότητα ταυτόχρονης ενασχόλησης με διαφορετικές εργασίες & επίλυσης σύνθετων προβλημάτων
  • Στρατηγική σκέψη και δεξιότητες διαπραγμάτευσης υψηλού επιπέδου
  • Ικανότητα μετατροπής μιας ιδέας σε σχέδιο εργασίας και υλοποίησής του
  • Αποδεδειγμένες δεξιότητες λήψης αποφάσεων και προσαρμοστικότητα, επίλυση των καθημερινών ζητημάτων, διατήρηση των στρατηγικών στόχων
  • Δεξιότητες ανάπτυξης ομαδικού πνεύματος, ηγεσίας και καθιέρωση ενθαρρυντικού εργασιακού περιβάλλοντος
  • Αποτελεσματική επικοινωνία, ικανότητα επίλυσης αντιπαραθέσεων, αποφασιστικότητα, προσήλωση στους εταιρικούς στόχους
  • Δυνατότητα ταξιδιών στην Ελλάδα και στο εξωτερικό

Επιθυμητά προσόντα:

  • Μεταπτυχιακό ή MBA
  • Γνώση δεύτερης ξένης γλώσσας
  • Ομαδικότητα και συνεργασία
  • Εχεμύθεια και εμπιστευτικότητα

Αρμοδιότητες:

  • Σύνταξη εκθέσεων και παρουσίαση αυτών στη διοίκηση
  • Πλήρης γνώση όλης της λειτουργίας της εταιρίας
  • Οργάνωση και επίβλεψη των λειτουργικών διαδικασιών
  • Συντονισμός των διάφορων τμημάτων
  • Υποστήριξη και παρακολούθηση της διαδικασίας υλοποίησης διαφόρων Project σε όλη την εταιρία
  • Αναφορά στην Διοίκηση με κύριο ρόλο τη διοίκηση της εταιρίας σε όλους του τομείς, ασκώντας εποπτεία και ηγεσία, με στόχο την διασφάλιση των αποτελεσμάτων, την κερδοφορία και την ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού της εταιρείας
  • Εξασφάλιση της εφαρμογής των συστηματικών τρόπων εργασίας, σύμφωνα με τα πρότυπα της εταιρίας
  • Προγραμματισμός δραστηριοτήτων και κατανομή αρμοδιοτήτων για την επίτευξη του πιο αποδοτικού μοντέλου λειτουργίας
  • Καθορισμός και επίτευξη στόχων πωλήσεων και βελτιστοποίηση κερδών
  • Διαχείριση προϋπολογισμών και οικονομικών σχεδίων και έλεγχος δαπανών
  • Ανάπτυξη και υλοποίηση μιας διαισθητικής και αποτελεσματικής στρατηγικής μάρκετινγκ για την προώθηση των υπηρεσιών της επιχείρησης
  • Επίβλεψη εργασίας σε όλα τα επίπεδα και καθορισμός ξεκάθαρων στόχων
  • Συνεργασία με εξωτερικά μέρη όπως προμηθευτές κ.λπ.
  • Συμμετοχή στη διαμόρφωση και διαχείριση των πολιτικών της εταιρείας, κατεύθυνση και συντονισμός όλων των δραστηριοτήτων του τμήματος για την ανάπτυξη και εφαρμογή μακροπρόθεσμων στόχων
  • Ανάλυση δραστηριοτήτων, δαπανών, λειτουργιών και δεδομένων προβλέψεων για να προσδιοριστεί η πρόοδος του τμήματος προς τους καθορισμένους στόχους
  • Τακτική επικοινωνία με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο και το διοικητικό προσωπικό για να επανεξεταστούν τα επιτεύγματα και να συζητηθούν οι απαιτούμενες αλλαγές στους στόχους που προκύπτουν από την τρέχουσα κατάσταση
  • Ανάπτυξη, έλεγχος, ενημέρωση και εφαρμογή του επιχειρηματικού στρατηγικού σχεδιασμού, συμπεριλαμβανομένων των πωλήσεων, της οικονομικής απόδοσης και της ανάπτυξης νέων σημείων πώλησης
  • Επίβλεψη των τμημάτων για την επανεξέταση των εκθέσεων λειτουργίας και την επίλυση λειτουργικών προβλημάτων για τη διασφάλιση του ελάχιστου κόστους και την αποφυγή λειτουργικών καθυστερήσεων και την αντιμετώπιση της μελλοντικής ανάπτυξης
  • Επίβλεψη βασικών έργων, διαδικασιών και αναφορών απόδοσης, δεδομένων και αναλύσεων

Παροχές:

Η εταιρεία προσφέρει:

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
  • Ένα ιδιαίτερα σύγχρονο, δυναμικό, επαγγελματικό και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας