• +30 2311 2023 75
+30 2311 2411 36
info@upgrade.edu.gr
Title Image

Τεχνικές Εξυπηρέτησης Πελατών

Σκοπός

Ο σκοπός του σεμιναρίου είναι η κατανόηση των βασικών αρχών και της σημασίας της ποιοτικής εξυπηρέτησης πελατών, καθώς και η απόκτηση πρακτικών ικανοτήτων στην εξυπηρέτηση και διαχείριση πελατών, με στόχο την αναβάθμιση της παροχής υπηρεσιών και της εξυπηρέτησης, σε μια ευρεία σειρά επιχειρηματικών δραστηριοτήτων.

Μεθοδολογία:

Μετά την παρακολούθηση του σεμιναρίου, οι καταρτιζόμενοι θα έχουν ολοκληρωμένη εικόνα και γνώσεις όσον αφορά στα εξής:

  • Βασικές αρχές στην εξυπηρέτηση και διαχείριση πελατών
  • Διαχείριση πελατειακών απαιτήσεων και αναγκών
  • Μάρκετινγκ και τακτικές αποτελεσματικής πληροφόρησης πελατών
  • Ικανότητες διαχείρισης του «δύσκολου» πελάτη και της δυσαρέσκειας του
  • Ανάπτυξη τεχνικών για την βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών
  • Επιτυχημένη διαπροσωπική επικοινωνία
  • Διαχείριση συγκρούσεων
  • Παροχή υπηρεσιών Ολικής Ποιότητας

Σε ποιους απευθύνεται:

Το Σεμινάριο απευθύνεται σε διευθυντές και στελέχη πωλήσεων, διοικητικά στελέχη, επιχειρηματίες.

Περιεχόμενα Σεμιναρίου:

  • Τι είναι ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών
  • Πως εφαρμόζεται η πελατοκεντρική φιλοσοφία
  • Γιατί οι πελάτες απαιτούν ποιοτική εξυπηρέτηση
  • Επικοινωνία και αναπληροφόρηση
  • Τεχνικές καθοδήγησης και συζήτησης βασισμένες στη μέθοδο των ερωτο-απαντήσεων
  • Ενεργητική ακρόαση
  • Χαρακτηριστικά τηλεφωνικής επικοινωνίας
  • Απαγορευμένες λέξεις και φράσεις
  • Παράπονα πελατών και πως πρέπει να τα διαχειριστούμε
  • Πως «παράγουμε» ενθουσιασμένους πελάτες
  • Η αύξηση των πωλήσεων μέσα από την εξυπηρέτηση