• +30 2311 2023 75
+30 2311 2411 36
info@upgrade.edu.gr
Title Image

“Πουλάω αλλά δεν εισπράττω”

Σκοπός Σεμιναρίου:

Ο σκοπός του σεμιναρίου είναι να εξετάσει τις δυσκολίες είσπραξης των οφειλών του πελάτη και να αναπτύξει μεθόδους και εργαλεία, που θα βοηθήσουν τους συμμετέχοντες στην ευκολότερη και γρηγορότερη είσπραξη των οφειλομένων.

Μεθοδολογία

Το Σεμινάριο απευθύνεται σε υπεύθυνους πωλήσεων, υπεύθυνους εισπράξεων της εταιρείας, εισπράκτορες, υπεύθυνους πιστωτικού ελέγχου, υπεύθυνους λογιστηρίου.

Σε ποιους απευθύνεται:

Σε στελέχη και έμπειρους υπαλλήλους Οικονομικών Διευθύνσεων και σε όσους ασχολούνται με το αντικείμενο λειτουργικά ή εποπτικά και διαθέτουν σχετική εμπειρία.

Περιεχόμενα Σεμιναρίου:

  • Η Πιστωτική Πολιτική σε συνάρτηση με τις δεξιότητες και την εργασιακή συμπεριφορά του ελεγκτή των υπολοίπων.
  • Η προετοιμασία και η λεπτομερής διαδικασία για μια επιτυχημένη συνάντηση ή τηλεφώνημα με σκοπό την είσπραξη (άνοιγμα/εισαγωγή – αναφορά σε θέμα – διαπραγμάτευση – κλείσιμο συμφωνίας για πληρωμή – ολοκλήρωση συνομιλίας – follow up).
  • Ανάπτυξη Επικοινωνιακών Δεξιοτήτων με στόχο την ορθή χρήση της τεχνικής των ερωτήσεων καθώς και της σωστής επικοινωνίας του μηνύματος της συζήτησης.
  • Ανάπτυξη σχέσεων με τον πελάτη σε ισορροπία με στόχο την είσπραξη των υπολοίπων με την παράλληλη χρήση τεχνικών διαπραγματεύσεων και πειθούς για την απαίτηση της πληρωμής.
  • Χειρισμός καταστάσεων με άρνηση πληρωμής με στόχο την αναγνώριση των δικαιολογιών από μια τακτική καθυστερήσεων, καθώς και παράθεση πιθανών λύσεων στις περιπτώσεις μη πληρωμής των οφειλών.