• +30 2311 2023 75
+30 2311 2411 36
info@upgrade.edu.gr
Title Image

Αντιμετώπιση Αντιρρήσεων των Πελατών

Σκοπός Σεμιναρίου:

Σκοπός του σεμιναρίου είναι να κατανοήσουν οι συμμετέχοντες τι κρύβεται πίσω από κάθε αντίρρηση σε συνδυασμό με τις κατάλληλες απαντήσεις με τα οφέλη που θα έχει ο πελάτης.

Μεθοδολογία

Το σεμινάριο είναι εργαστηριακό και στοχεύει στην ανάπτυξη προσωπικών ικανοτήτων.

Σε ποιους απευθύνεται:

Το συγκεκριμένο σεμινάριο απευθύνεται σε νέα στελέχη πωλήσεων και marketing, αλλά και σε εκείνους που απασχολούνται ήδη στον τομέα των πωλήσεων εμπειρικά και θα ήθελαν να κατανοήσουν σε βάθος αυτή τη μοναδική λειτουργία των επιχειρήσεων.

Πρόγραμμα Σεμιναρίου:

  • Η σύγχρονη πώληση
  • Είδη αντιρρήσεων
  • Αιτίες αντιρρήσεων
  • Τύποι πελατών (Ποιον τύπο πελάτη έχετε απέναντί σας;)
  • Τύποι πωλητών
  • Φόβοι και αντιρρήσεις πελατών. Τι λένε και τι εννοούν;
  • Τεχνικές αντιμετώπισης αντιρρήσεων
  • Κανόνες χειρισμού των αντιρρήσεων
  • Ολική αντιμετώπιση των αντιρρήσεων
  • Αντίρρηση και γλώσσα του σώματος
  • Ανάδραση και κλείσιμο της πώλησης
  • After sales εξυπηρέτηση του πελάτη