• +30 2311 2023 75
+30 2311 2411 36
info@upgrade.edu.gr
Title Image

Ανάπτυξη Πωλήσεων στο Εξωτερικό – Εξαγωγές

Σκοπός Σεμιναρίου:

Σκοπός του σεμιναρίου είναι η κατανόηση της διαδικασίας εξαγωγών (έρευνα Marketing στις ξένες αγορές και εξαγωγικό Marketing Plan)

Μεθοδολογία

Στο σεμινάριο θα δοθούν πρότυπες φόρμες για προϋπολογισμούς, οργάνωση εξαγωγών, συλλογή επαφών και τέλος ένα πρότυπο σχεδιασμού Marketing.

Σε ποιους απευθύνεται:

Σε στελέχη επιχειρήσεων που ενδιαφέρονται να αποκτήσουν μια συνοπτική εικόνα των βασικών εννοιών, αρχών και διαδικασιών που εφαρμόζονται στις Πωλήσεις Εξωτερικού – Εξαγωγές.

Πρόγραμμα Σεμιναρίου:

  • Εισαγωγή στη διαδικασία των εξαγωγών
  • Βασικές οικονομικές έννοιες (συγκριτικό πλεονέκτημα, ισοζύγιο πληρωμών, σύστημα συναλλαγματικών ισοτιμιών)
  • Βασικές εμπορικές έννοιες (Εξαγωγές και Διεθνές Marketing, Εθνικό και Διεθνές Marketing, Στρατηγικό και τακτικό Marketing)
  • Ποια προβλήματα αντιμετωπίζει η εξαγωγική επιχείρηση και πως τα ελαχιστοποιούμε (Εξωτερικά προβλήματα, Εσωτερικά προβλήματα, Λειτουργικά προβλήματα, Προβλήματα πληροφόρησης)
  • Στρατηγικά και τακτικά θέματα τα οποία θα πρέπει να κατανοηθούν πριν η επιχείρηση αποφασίσει την εμπλοκή της ή μη στο Διεθνές Marketing (Σε ποιες χώρες θα επεκταθούμε, βαθμός – έκταση εμπλοκής, πως θα γίνει η είσοδος, Πρόγραμμα Marketing, Οργανωτικό Σχήμα)
  • Έρευνα Marketing στις ξένες αγορές
  • Τι στοιχεία χρειάζονται για να εξάγω σε ξένες χώρες;
  • Εξαγωγικό Marketing Plan
  • Πως θέτουμε τους στόχους / Πως προσδιορίζουμε την στρατηγική