• +30 2311 2023 75
+30 2311 2411 36
info@upgrade.edu.gr
Title Image

Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων με την χρήση του CRM

Σκοπός Σεμιναρίου:

Το σεμινάριο, παρουσιάζει αναλυτικά τη σημασία, την εφαρμογή και τα οφέλη που προκύπτουν από τη χρήση συστημάτων CRM στις σύγχρονες επιχειρήσεις. Επίσης, παρουσιάζονται τα πλεονεκτήματα αλλά και οι δυσκολίες εφαρμογής συστημάτων CRM καθώς και μια μικρή παρουσίαση των συστημάτων που κυκλοφορούν στην αγορά.

Μεθοδολογία

Διάλεξη και παρουσίαση παραδειγμάτων. Επίσης, επι τω έργο εξάσκηση και ανάλυση περιπτώσεων.

Σε ποιους απευθύνεται:

Σε στελέχη επιχειρήσεων (Εμπορικούς Διευθυντές, Διευθυντές Πωλήσεων-Marketing, Διευθυντές Μηχανογράφησης, Business Developers, Account Managers, Sales Executives, Συμβούλους επιχειρήσεων) που έχουν την ευθύνη μεγιστοποίησης των σχέσεων με τους πελάτες.

Πρόγραμμα Σεμιναρίου:

  • Ορισμός Customer Relationship Management
  • Τι μπορούμε να βελτιώσουμε από αυτά που ήδη κάνουμε σαν εταιρία
  • Έρευνες και στοιχεία για την λειτουργία των συστημάτων CRM
  • Ποιες εταιρικές διαδικασίες καλύπτει ένα CRM σύστημα
  • Διαχείριση σχέσεων με τους πελάτες
  • Τα οφέλη των CRM εφαρμογών
  • Παρουσίαση συστημάτων CRM
  • Ανάλυση Μάρκετινγκ
  • Έλεγχος και καθοδήγηση πωλητών
  • Εξυπηρέτηση μετά την πώληση
  • Η πραγμάτωση της πελατοκεντρικής φιλοσοφίας
  • Πότε και γιατί αποτυγχάνουν τα CRM projects
  • Επιλογή του κατάλληλου CRM
  • Case studies

Τμήμα:

Executives, Students, Enterprises

Θέμα:

Marketing