• +30 2311 2023 75
+30 2311 2411 36
info@upgrade.edu.gr

Σεμινάριο με θέμα «Τεχνικές Εξυπηρέτησης Πελατών» στα στελέχη της εταιρείας SAFEBLOCK

Σεμινάριο με θέμα «Τεχνικές Εξυπηρέτησης Πελατών» στα στελέχη της εταιρείας SAFEBLOCK

Το Σάββατο, 15 Ιανουαρίου 2022, πραγματοποιήθηκε το πρώτο σεμινάριο της χρονιάς με θέμα: «ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ» για την εταιρία Safeblock και τα στελέχη της.

Πρόκειται για μια εταιρία η οποία αναζητά καθημερινά την τελειότητα και την ικανοποίηση των πελατών της. Η συνεργασία με τέτοιες εταιρίες αποτελεί για την Upgrade πρόκληση, γιατί πρέπει να αναβαθμίζουμε τα στελέχη με τα πιο σύγχρονα εργαλεία και μεθόδους.

#Upgrade #seminar #training #UnlockHumanPotential #customerexperience #customersupport #cx